Apromore Blog Post
Apromore’s new partnership in Latin America

Apromore is committed to continuing to bring the benefits of process mining to the growing LATAM market!

This week we give a warm welcome to a new LATAM consulting partner Exyge Management Consulting, a leading management consulting company based in Costa Rica, with a reach across Central and South America. Exyge will deliver process mining services as part of their strategy-driven process optimization methodology.

Interested in becoming a consulting partner with Apromore? Get in touch!
_________________
Les damos la bienvenida a nuestro primer partner centroamericano, Exyge. Exyge es un equipo de consultores con décadas de experiencia en temas de gerenciamiento, servicios financieros y procesos de áreas de apoyo (finanzas, contabilidad, tesorería, compras, recursos humanos, etc.), dedicados a la optimización de procesos alineada con la estrategia empresarial. El partnership con Apromore permitirá a Exyge aplicar minería de procesos como parte de una estrategia holística de gestión de procesos de negocio.

Sign up to receive latest Apromore content