Apromore Blog Post
Apromore’s New LATAM Consulting Partnership

We, at Apromore, are pleased to welcome our new LATAM consulting partner, NSI Soluciones!

NSI is a BPM consulting firm based in Panama, with a reach across LATAM. For more than a decade, NSI’s team has delivered BPM solutions in the banking, insurance, pharma, telco, higher-ed, and government sectors.

NSI’s process mining team, led by Kay Winkler, is already engaged with Central American clients in scoping and delivering data-driven BPM solutions. This partnership will enable NSI to deliver process improvement projects with a short time to value.

Interested in becoming our consulting partner? Reach out!
_______________
Nos da mucho placer darle la bienvenida a nuestro nuevo partner de consultoria en Latinoamerica, Negocios y Soluciones Informáticas (NSI)! NSI es un grupo de consultores basados en Panamá, con amplia experiencia en implementaciones de procesos de misión crítica en más de 20 países. Los miembros de NSI han entregado soluciones BPM en los sectores de la banca, seguros, farmacéuticos, telecomunicación, educación superior y operaciones gubernamentales

El equipo de mineria de procesos de NSI, liderado por Kay Winkler, ya está trabajando con clientes centroamericanos en el planemiento y entrega de soluciones de mineria de procesos. Esta asociación permitirá a NSI entregar proyectos BPM con corto tiempo de valorización.

Sign up to receive latest Apromore content